Just one of those days…

Yesterday I came across a post written by Bethany Jacobs titled “To The Mom Hiding In The Bathroom Right Now” on scarymommy.com (click on the title to give it a read before continuing on) and let me tell you, it couldn’t have come at a better time for me.

Yesterday was a hard day! One of those days that I just felt like I couldn’t hold it together and was going bat shit crazy trying to do it all…be a mom, wife, take care of my 3 little ones, trying to take care of myself, run a business, host a radio show, teach, do my voice work, etc.

Wanna know what I mean? Well, let’s take a look at what my day was like…

I woke up bright and early to get the kids all ready (help get them dressed, washed up, do their hair, make breakfast, prepare lunches, brush teeth, etc) so I could drop the girls off at school while Marcus came along for the ride.

Ran back home to grab some snacks for the little guy, filled up my water bottle and headed to kickboxing. Almost at kickboxing when I realized, ahhhhh fack I forgot my water at home.

Workout done (barely survived the ass kicking) and it was now time to bring Marcus to gymnastics.

Brought Marcus to his class which was like another workout since it’s parent and tot and God forbid this kid follows the teacher’s instructions so I’m running after him the whole time. So much fun let me tell ya!

Left gymnastics and headed to the grocery store. Ready to park and was like ohhhhhh you know what would be great? A purse! Too bad I left it at Marcus’ class, okkkkkk back we go.

Awesome, I got my purse but now Marcus feel asleep in the car…ok screw the grocery store and just go home.

Got home and laid him down gently so he wouldn’t wake up and I could attempt to take a quick shower…alright shower done…WOO HOO, that was pretty sweet!

Marcus woke up, I gave him some food…there’s something about how it’s important to feed these little humans haha.

Oh look it’s time to pick up the kids early from school for their doctor’s appointment. Where the fack did the day go?

Got to the doctor’s office where the kids found the need to scream at the top of their lungs in the room while we wait for our turn. As we waited I couldn’t help but think to myself “thank God this room has a door so they can’t escape”. The doctor came in, checked them out and ordered some blood work so I packed them all up and we went to the lab. Oh sorry, those piercing screams you hear? That’s just my daughter losing her shit…oh she stopped for a minute…yup just enough time to turn to me and look me in the eyes to tell me that she’s hates me and that I’m a bad mom (because after all it’s my fault she needed blood work). At that point I was like, that’s cute, are we facking done yet? Let’s go! Oh wait we can’t leave, we still need to pick up some meds at the pharmacy…great another stop…ok done!

Piled everyone back in the car and off to the party store we went cuz it’s Marcus’ birthday on Sunday and I haven’t done shit. Side note…did I mention it was raining all day? Ya, sucks when you’re with kids getting them in and out of the car…NUMEROUS TIMES! So we got to the store and I was happy that the shopping carts had seat belts and I was able strap Marcus down. This kid is a shit show and I had zero strength or energy left to run after him so woo hoo for shopping carts with seat belts.

Party store done but only got 2 out of the million things I need. Ahhhh crap the food thing again…it was dinner time now and we still had to head to the mall for halloween costumes. I had a plan, hit up the food court first, then halloween costumes and then get the fack out. Sushi dinner and they all eat like champs…it was going well! I was in a groove as I pushed the double stroller with Lily and Marcus in it and with Sam by my side. We got to the store, picked out the costumes, paid and it’s was about half hour past bedtime, not too bad. At this point my husband popped into my head (who by the way hadn’t done anything wrong) and I kind wished I could practice my jabs and upper cuts on him just cuz he was home alone and I wasn’t haha.

Finally we got home! It was still raining so I hurried and got the kids out of the car and into the house. Wait girls, you need your meds before bed. Sam here you go, great! Go get ready for bed. Lily your turn…oh you don’t want to take this puffer? Oh and now you’re crying and screaming. Why are you crying and screaming? Just breath…pretty easy right?! Oh you don’t give a shit. Ok well you need to take your meds so let’s try…oh now you’re crying bad and screaming bloody murder and wait what’s that? BARF! BARF everywhere! Wonderful! Clothes came off and I cleaned up as the husband carried her up to the bathtub.

As I tucked Lily in I was in tears because I felt like a horrible mom who made her kid throw up. I bet the other moms wouldn’t have made their kid throw up. Lily hugged and kissed me as she said “I love you Mamma and tomorrow I won’t cry and will take my medicine” so naturally that made me cry even more cuz I love the little shit so much.

FullSizeRender 6So 2 down, 1 to go…it was just me and my little man, you know the one from my insta stories who refuses to go to sleep. I had to once again put my pile of work on hold because it was obvious that it wasn’t going to happen.

Reading Bethany’s post yesterday was timely. I’m a hot mess, I’m a shit show who can barely hold it together, I try to do the best that I can and sometimes I can barely get a grip on life while other times I manage a bit better. As crazy hard as it can be I wouldn’t trade it in for the world! I love my little shits and of all the titles I hold, the title of “MAMMA” is by far the best one I have.

I love you Samantha, Liliana and Marcus xoxo

Leave a Reply